OFERTA NR
56499
OFERTA DODANA: 2018-04-21
PRACODAWCA: Adecco Poland Sp. z o.o.
MIEJSCE PRACY: Warszawa / mazowieckie
Doradca ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta indywidualnego
  • Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń klientów - linia przychodząca LUB
  • Dosprzedaż produktów okołoenergetycznych oraz umów lojalnościowych - linia wychodząca,
  • Wprowadzanie danych do systemów np. dane teleadresowe.

Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta,
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • Dobra organizacja pracy własnej,
  • Orientacja na cel i nastawienie na Klienta,
  • Komunikatywność, sumienność i kultura osobista.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę - zatrudnienie przez Adecco,
  • Stałą pracę na pełen etat, od poniedziałku do piątku + 2 weekendy pracujące w miesiącu,
  • Pracę w systemie zmianowym w godzinach 7:00 - 21:00 (8 godzin dziennie),
  • Wynagrodzenie podstawa 3000 brutto + premia,
  • Bogaty pakiet benefitów: karta Multisport, karta lunchowa, pakiet LuxMed,
  • Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze u lidera w branży energetycznej,
  • Lokalizację pracy: Warszawa Ochota.


Numer referencyjny: CC/WA2/122017/A3/MD
Polska
https://www.infopraca.pl/praca/doradca-ds-telefonicznej-obslugi-klienta/warszawa/14292927
Copyright 2009 Top Talent Group Łukasz Zalibowski
Start / Oferty pracy / Profil pracodawców / Rozwój zawodowy / O nas / Kontakt / Regulamin