OFERTA NR
57474
OFERTA DODANA: 2018-05-26
PRACODAWCA: Gi Group Sp. z o.o.
MIEJSCE PRACY: Warszawa / mazowieckie
Specjalista ds. Obsługi Klienta - 2 miesięczny projekt

ZADANIA:

- bieżący kontakt z klientami poprzez obsługę telefoniczną oraz e-mailową, zgodnie z przyjętymi standardami firmy,
- prowadzenie rozmów telefonicznych oraz korespondencji mailowych
- budowanie relacji z Klientami, w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta
- pomoc każdemu klientowi, nawet jeżeli ten nie do końca potrafi sprecyzować swoje potrzeby, -
bycie opiekunem klienta - doradzanie we wszelkich kwestiach związanych z realizowaną usługą,
- zapewnienie kompleksowej i terminowej realizacji zleceń klientów,
- współdziałanie w procesie rozpatrywania reklamacji.


WYMAGANIA:


- doświadczenie w obsłudze klienta oraz budowaniu partnerskich relacji z klientami,
- wymagany status studenta
- wysoka sprawność w telefonicznej oraz mailingowej obsłudze klienta,
- komunikatywność oraz umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną,
- dbałość o zachowanie standardów i jakości swojej pracy,
- energia do działania i kreatywne podejście do rozwiazywania problemów.


OFERUJEMY:


- umowę zlecenie 20 zł netto/h
- mentoring, szkolenia i wymiana wiedzy,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- warsztaty i spotkania integracyjne,
- Playroom & fun,
- możliwość realnego wpływu na tworzenie projektów,
- pracę z ludźmi, którzy lubią to, co robią.



Polska
https://www.infopraca.pl/praca/specjalista-ds-obslugi-klienta-2-miesieczny-projekt/warszawa/14316120
Copyright 2009 Top Talent Group Łukasz Zalibowski
Start / Oferty pracy / Profil pracodawców / Rozwój zawodowy / O nas / Kontakt / Regulamin