Specjalista ds. KontraktacjiMiejsce pracy: Rzeszów
Zadania:
Organizacja postępowań zakupowych (w tym przygotowanie i wysyłanie zapytań ofertowych, koordynowanie pytań i odpowiedzi, monitorowanie zainteresowania, zbieranie, weryfikowanie, porównywanie i analizowanie ofert oraz prowadzenie stosownej dokumentacji dla tego zakresu)
Negocjowanie warunków handlowych oraz warunków realizacji z kontrahentami w zgodności z kontraktem
W uzgodnieniu z pozostałymi jednostkami firmy opracowywanie i zapewnienie terminowego podpisywania umów z dostawcami, podwykonawcami, etc.
Opracowywanie i zapewnienie realizacji Harmonogramów Zakupów
Uzgadnianie warunków Umów z Podwykonawcami/ Dostawcami
Opracowywanie Umów z Podwykonawcami/ Dostawcami, przygotowywanie ich do podpisu, przekazywanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego – w ścisłej współpracy z działem prawnym i Dyrekcją Projektu
Współpraca z partnerem konsorcjum
Wsparcie Dyrektora Projektu w negocjacjach z kontrahentami i Klientem
Analiza rynku dostawców, podwykonawców i usługodawców oraz poszukiwanie nowych
Wymagania:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w pracy na budowach energetycznych/ przemysłowych oraz w prowadzeniu postępowań zakupowych z ramienia Generalnego Wykonawcy)
Wykształcenie wyższe
Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Excel
Wysoka samodyscyplina pracy własnej
Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Interesujący zakres obowiązków dający możliwość rozwoju zawodowego
Bogaty pakiet świadczeń socjalnych, m.in. Multisport, MyBenefit oraz opieka medyczna