info@pracawenergetyce.pl
  • Szczegóły oferty pracy

  • Oferta pracy NR: 21413

    starszy specjalista

    Pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
    Miejsce pracy: Kętrzyn, Warmińsko-mazurskie

    Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

    Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

    starszy specjalista - inspektor nadzoru w Zespole Nadzoru nad Inwestycjami Sekcji Budownictwa i Obsługi Nieruchomości Wydziału Techniki i Zaopatrzenia

    11-400 Kętrzyn ul. gen. Władysława Sikorskiego 78

    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

    • pełni funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentując inwestora (Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz dwóch jednostek organizacyjnych Straży Granicznej: Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej,
    • dokonuje kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonuje oględzin obiektów budowlanych w celu oceny ich stanu technicznego, określenia przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych oraz projektuje i proponuje rozwiązania techniczne mające na celu doprowadzanie obiektu do stanu pożądanego,
    • sporządza wyceny robót budowlanych oraz kosztorysy z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury celem określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań, w tym celu dokonuje wizji obiektu lub robót, przygotowuje obmiary, analizuje i dokonuje obliczeń,
    • sporządza dokumenty będące podstawą do wszczęcia procedur o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, założenia funkcjonalno-użytkowe, programy funkcjonalno-użytkowe, na potrzeby wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych,
    • bierze udział w przygotowywaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,
    • prowadzi korespondencję z wykonawcami robót budowlanych, usług oraz z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Straży Granicznej celem zachowania ciągłości i prawidłowości realizacji zadań,
    • uczestniczy w odbiorach robót budowlanych oraz usług celem sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia,
    • uczestniczy w pracach komisji przetargowych celem zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług.


    Warunki pracy

    Stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne (schody, brak wind), dla osób ze stopniem niepełnosprawności (dysfunkcją ruchową), jedno z dwóch wejść do budynku; pomieszczenia higieniczno-sanitarne znajdujące się na parterze budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej. Praca umysłowa, stanowisko pracy administracyjno-biurowe, możliwe wyjazdy nadzorcze w terenie, możliwa praca na wysokości. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym.
    Na stanowisku występują częste kontakty zewnętrzne z przedstawicielami wykonawców robót i nadzoru budowlanego, przedstawicielami organów samorządu terytorialnego takich jak: urząd wojewódzki, starostwo, urząd miasta, urząd gminy oraz częste wyjazdy na miejsce prowadzonych prac budowlanych. Występują czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: praca w terenie, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, presja czasu, wysoka odpowiedzialność, stres.



    Inne informacje:

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
    - ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

    • Świadczenie pracy od poniedziałku do piątku w godzinach  7.30-15.30

    • System wynagradzania: miesięczny

    • nabór na 2 stanowiska każde po 1/2 etatu. Wynagrodzenie zasadnicze brutto w wymiarze 1/2 etatu na czas określony w wysokości 3800,87 zł.

    • List motywacyjny i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata.

    • Treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej są dostępne na stronie BiP W-MOSG w zakładkach: Wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej/Wzory dokumentów oraz na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładkach: Służba /Praca/Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy/Oświadczenia – stanowiska w korpusie służby cywilnej.

    • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

    • W przypadku legitymowania się dokumentami wystawionymi na inne niż obecnie posiadane nazwisko kandydat winien złożyć stosowne oświadczenie na tę okoliczność.

    • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

    • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

    • Jeżeli w Twoich dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, niezbędne będzie Twoje oświadczenie o zgodzie na ich przetwarzanie. Wówczas takie oświadczenie może być sformułowane w następujący sposób „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów naboru, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.

    • Oferty kandydatów, które wpłyną do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej zostaną zweryfikowane pod względem spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na podstawie dokumentów wymienionych w ogłoszeniu w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)” poprzez weryfikację:
      - złożenia oferty w wyznaczonym terminie,
      - kompletności dokumentów,
      - treści dokumentów, w tym dat i wymaganych podpisów.

    • O dacie złożenia oferty decyduje:
      - data stempla pocztowego w przypadku złożenia oferty poprzez operatora publicznego,
      - data wpływu do W-MOSG w przypadku osobistego złożenia oferty w siedzibie W-MOSG – BIURO PODAWCZE – czynne całą dobę,
      - data wpływu na elektroniczną skrzynkę podawczą W-MOSG w przypadku złożenia oferty za pośrednictwem ePUAP,
      - data wpływu na adres do doręczeń elektronicznych posiadanych przez W-MOSG w przypadku skorzystania z usługi e-Doręczeń.

    • Dokumenty wysłane za pośrednictwem profilu platformy ePUAP lub usługi e-Doręczeń należy dodać do pisma ogólnego do urzędu, a następnie całość podpisać przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.

    • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

    • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

    • Osoby – po pozytywnej weryfikacji formalnej i merytorycznej (w przypadku wystąpienia) ofert - zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie  (w przypadku niepodania adresu e-mail - telefonicznie).

    • Zachęcamy do zamieszczania w złożonych ofertach adresu e-mail i numeru telefonu.



    Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


    niezbędne

    wykształcenie: wyższe

    doświadczenie zawodowe/staż pracy

    doświadczenia zawodowego

    pozostałe wymagania niezbędne:

    • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej – 36 miesięcy udokumentowanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy przy realizacji lub nadzorowaniu robót budowlanych,
    • posiadanie uprawnień budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane w jednej z poniższych specjalności: - architektonicznej; - konstrukcyjno – budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
    • biegła znajomość ustawy Prawo budowlane,
    • umiejętność obsługi programów komputerowych do kosztorysowania,
    • komunikatywność,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • umiejętność argumentowania,
    • umiejętność negocjacji,
    • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
    • Posiadanie obywatelstwa polskiego
    • Korzystanie z pełni praw publicznych
    • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


    wymagania dodatkowe



      Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

      • CV i list motywacyjny
      • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
      • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
      • kopia uprawnień budowlanych,
      • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
      • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
      • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
      • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

      Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
      Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-20
      Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
      Miejsce składania dokumentów:
      Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddział Straży Granicznej
      ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
      11-400 Kętrzyn
      (pocztą lub osobiście do urzędu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przewodniczący Komisji Kwalifikacyjnej – do rąk własnych” oraz wskazaniem stanowiska i komórki organizacyjnej, której dotyczy oferta.
      - w formie elektronicznej: za pośrednictwem (ePUAP) lub usługi e-Doręczeń.
      Polska
      https://www.infopraca.pl/praca/starszy-specjalista/ketrzyn/17923138
      powrót
      Dodane: 06.09.2024