info@pracawenergetyce.pl
  • Szczegóły oferty pracy

  • Oferta pracy NR: 19719

    inspektor

    Pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
    Miejsce pracy: Lublin, Lubelskie

    Komenda Miejska Policji w Lublinie

    Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

    inspektor do spraw obsługi kancelaryjno - biurowej w Zespole Administracyjno - Gospodarczym Komisariatu Policji w Bychawie

    20-064 Lublin ul. Północna 3

    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

    • Wykonuje czynności kancelaryjne z zakresu obiegu dokumentacji jawnej w jednostce.
    • Wykonuje czynności związane z ekspedycją dokumentów za pośrednictwem punktu poczty specjalnej oraz operatora pocztowego.
    • Obsługuje komputerowe systemy: Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD), Wspomagania i Obsługi Policji (SWOP), Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo - Śledczych (ERCDŚ).
    • Prowadzi ewidencje i rejestry pieczęci, stempli, referentek, absencji funkcjonariuszy i pracowników Policji.
    • Gromadzi, ewidencjonuje i aktualizuje przepisy prawne oraz wytyczne.
    • Przechowuje wytworzoną dokumentację oraz przygotowuje materiały podlegające archiwizacji.


    Warunki pracy

    - Praca w Komisariacie Policji w Bychawie na stanowisku o charakterze kancelaryjno - biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych. Praca w podstawowym systemie czasu pracy w godz. 7.30 do 15.30. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Oświetlenie sztuczne i naturalne.


    Miejsce pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze budynku, wejście do budynku posiada stosowny podjazd, budynek nie jest wyposażony w windę. Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.


    Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.



    Inne informacje:

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
    - ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

    • Kopiami dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego są: kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zakresów czynności potwierdzających zamknięty okres wymaganego czasu pracy.


    ZATRUDNIENIE OSOBY WYŁONIONEJ W DRODZE NABORU MOŻE NASTĄPIĆ PO WYDANIU UPOWAŻNIENIA DO DOSTĘPU DO INFORMACJI NIEJAWNYCH OZNACZONYCH KLAUZULĄ "ŚCIŚLE TAJNE" LUB POTWIERDZENIE FAKTU WYDANIA I WAŻNOŚCI UPOWAŻNIENIA W PRZYPADKU LEGITYMOWANIA SIĘ UPOWAŻNIENIEM WYDANYM PRZEZ UPRAWNIONY PODMIOT.



    Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


    niezbędne

    wykształcenie: średnie

    doświadczenie zawodowe/staż pracy

    doświadczenia zawodowego
    co najmniej 6 miesięcy na stanowisku kancelaryjno - biurowym, związanym z obsługą komputera.

    pozostałe wymagania niezbędne:

    • znajomość pracy kancelaryjno - biurowej,
    • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych,
    • umiejętność redagowania pism, umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce
    • komunikatywność, zdolności organizacyjne, kreatywność
    • znajomość ustaw: o Policji, o służbie cywilnej, Kodeks pracy.
    • W służbie cywilnej nie moze być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
    • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczjącego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE
    • Posiadanie obywatelstwa polskiego
    • Korzystanie z pełni praw publicznych
    • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


    wymagania dodatkowe

    • znajomość i umiejętność obsługi elektronicznych systemów obiegu dokumentów


    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Kopię poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczjącego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Lublinie Wydział Kadr i Szkolenia ul. Północna 3, 20-064 Lublin z dopiskiem "OFERTA ZATRUDNIENIA NA STANOWISKO: INSPEKTOR ZESPOŁU ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZEGO KOMISARIATU POLICJI W BYCHAWIE"

    Polska
    https://www.infopraca.pl/praca/inspektor/lublin/17838961
powrót
Dodane: 13.03.2024