info@pracawenergetyce.pl
  • Szczegóły oferty pracy

  • Oferta pracy NR: 19720

    inspektor

    Pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
    Miejsce pracy: Lublin, Lubelskie

    Komenda Miejska Policji w Lublinie

    Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

    inspektor do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej Komendy w Zespole ds. Prezydialnych KMP w Lublinie

    20-064 Lublin ul. Północna 3

    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

    • Odbiera z punktu Poczty Specjalnej KMP w Lublinie wpływajace do Komendy przesyłki.
    • Rejestruje korespondencję w Systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD), zapewniając prawidłowy obieg dokumentacji.
    • Rozdziela i przedkłada do dekretacji wpływajacą korespondencję.
    • Obsługuje System Elektronicznej Poczty Policji (SEPP).
    • Obsługuje składy chronologiczne dokumentów w wersji papierowej pozostającej w Kancelarii Ogólnej.


    Warunki pracy

    Miejsce pracy w siedzibie urzędu: I piętro skrzydła A obiektu KMP w Lublinie. Wejście do budynku głównego - skrzydło A posiada stosowny podjazd dla osób poruszającyuch się na wózkach inwalidzkich, natomiast skrzydło A budynku nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne. Praca o charakterze kancelaryjno-biurowym, przy użyciu sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych. Praca w podstawowym systemie czasu pracy  w godz. 7.30-15.30.Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.



    Inne informacje:

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

    • Kopiami dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego są: kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zakresów czynności potwierdzających zamknięty okres wymaganego okresu pracy.

    • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i włanoręcznie podpisane: list motywacyjny, CV oraz oświadczenia.


    ZATRUDNIENIE OSOBY WYŁONIONEJ W DRODZE NABORU MOŻE NASTĄPIĆ PO WYDANIU UPOWAŻNIENIA DO DOSTĘPU DO INFORMACJI NIEJAWNYCH OZNACZONYCH KLAUZULĄ "POUFNE" LUB POTWIERDZENIE FAKTU WYDANIA I WAŻNOŚCI UPOWAŻNIENIA W PRZYPADKU LEGITYMOWANIA SIĘ UPOWAŻNIENIEM WYDANYM PRZEZ UPRAWNIONY PODMIOT.



    Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


    niezbędne

    wykształcenie: średnie

    doświadczenie zawodowe/staż pracy

    doświadczenia zawodowego
    co najmniej 6 miesięcy na stanowisku o charakterze kancelaryjno-biurowym.

    pozostałe wymagania niezbędne:

    • znajomość ustaw: o Policji, o służbie cywilnej
    • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office oraz urządzeń biurowych
    • komunikatywność, zdyscyplinowanie, skrupulatność, umiejętność pracy w zespole
    • w służbie cywilnej nie moze być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
    • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczjącego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
    • Posiadanie obywatelstwa polskiego
    • Korzystanie z pełni praw publicznych
    • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


    wymagania dodatkowe

    • Znajomość zasad oraz trybu wykonywania czynności kancelaryjnych w urzędach.


    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Kopię poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczjącego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Lublinie Wydział Kadr i Szkolenia ul. Północna 3, 20-064 Lublin z dopiskiem "OFERTA ZATRUDNIENIA NA STANOWISKO: INSPEKTOR ZESPOŁU DS. PREZYDIALNYCH KMP W LUBLINIE"

    Polska
    https://www.infopraca.pl/praca/inspektor/lublin/17838958
powrót
Dodane: 13.03.2024