info@pracawenergetyce.pl
  • Szczegóły oferty pracy

  • Oferta pracy NR: 19827

    inspektor

    Pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
    Miejsce pracy: Warszawa, Mazowieckie

    Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

    Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

    inspektor do spraw archiwizacji dokumentów i ewidencji w Wydziale Transportu

    00-150 Warszawa Ul. Nowolipie 2

    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

    • Prowadzi archiwum wydziału, w tym przyjmuje, ewidencjonuje, kompletuje, nadaje klasyfikację archiwalną oraz przechowuje akta spraw ostatecznie zakończonych
    • Wprowadza, do policyjnych systemów informatycznych, dane dotyczące środków trwałych i gospodarki materiałowej wydziału, w oparciu o dokumenty pozyskane z komórek organizacyjnych Komendy Stołecznej Policji,
    • Przeprowadza kwerendy archiwalne oraz sporządza informacje zbiorcze w przedmiotowym zakresie,
    • Udziela instruktaży policjantom i pracownikom wydziału w zakresie prawidłowego klasyfikowania akt spraw ostatecznie zakończonych,
    • Prowadzi Książki Obiektów Budowlanych wydziału,
    • Prowadzi ewidencję sprzętu pozostającego na stanie wydziału, określa potrzeby wydziału w przedmiotowym zakresie,
    • Uczestniczy w pracach komisji inwentaryzacyjnych w zakresie składników majątku wydziału,
    • Uczestniczy w pracach komisji ds. brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. ,,B" i ,,BE" oraz w pracach komisji inwentaryzacyjnych ds. dokumentów jawnych,


    Warunki pracy


    • Praca administracyjno-biurowa,

    • Wymuszona pozycja ciała,

    • Stres,

    • Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, 

    • Praca przy oświetleniu mieszanym,

    • Zagrożenie elementami ruchomymi, luźnymi, ostrymi i wystającymi,

    • Zagrożenie porażenia prądem elektrycznym,

    • Zagrożenie poparzeniem.



    Inne informacje:

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
    - pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

    • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.

    • Dotyczy to też uzupełniania ofert.

    • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

    • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez
      tłumacza przysięgłego.

    • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

    • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia
      dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

    • UWAGA! LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS/CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE AKTUALNĄ DATĄ (korespondującą z datą złożenia dokumentów) ORAZ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.

    • Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.

    • Kandydaci/kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu
      selekcji.

    • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze według mnożnika 1,8000 kwoty bazowej (Wynagrodzenie zasadnicze
      członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej . Kwotę bazową
      określa ustawa budżetowa na dany rok). Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w
      zależności od udokumentowanego stażu pracy



    Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


    niezbędne

    wykształcenie: średnie

    doświadczenie zawodowe/staż pracy

    doświadczenia zawodowego
    : powyżej 0,5 roku w administracji lub pracy biurowej

    pozostałe wymagania niezbędne:

    • Znajomość ustaw: 1) o Policji: w zakresie przepisów ogólnych, organizacji Policji, zakresu uprawnień Policji oraz aktu wykonawczego w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji; 2) o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych: - jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji; - sposobu i trybu udostępniania materiałów archiwalnych znajdujących się w archiwach wyodrębnionych
    • Umiejętności: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, stosowania prawa, komunikatywność,
    • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
    • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
    • Posiadanie obywatelstwa polskiego
    • Korzystanie z pełni praw publicznych
    • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


    wymagania dodatkowe



      Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

      • CV i list motywacyjny
      • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
      • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 756 ze zm.),
      • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później.(Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.)
      • Kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego (długość doświadczenia potwierdzają np. świadectwa pracy – w przypadku zakończonych stosunków pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu ze wskazaniem daty rozpoczęcia pracy – jeśli stosunek pracy trwa nadal lub zaświadczenie o odbytych praktykach/stażach/wykonywaniu pracy w ramach umów cywilnoprawnych/wolontariatu, natomiast obszar doświadczenia potwierdzają m.in. zakresy obowiązków, opisy stanowisk pracy).
      • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
      • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
      • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

      Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego (długość doświadczenia potwierdzają np. świadectwa pracy – w przypadku zakończonych stosunków pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu ze wskazaniem daty rozpoczęcia pracy – jeśli stosunek pracy trwa nadal lub zaświadczenie o odbytych praktykach/stażach/wykonywaniu pracy w ramach umów cywilnoprawnych/wolontariatu, natomiast obszar doświadczenia potwierdzają m.in. zakresy obowiązków, opisy stanowisk pracy).

    • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-02
      Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
      Miejsce składania dokumentów:

      Sekcja ds. Doboru
      Wydział Kadr
      Komenda Stołeczna Policji
      Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa;
      bezpośrednio bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy WT-11/III/24"

      W formie elektronicznej poprzez:
      1) Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) lub
      2) pocztę elektroniczną na adres e-mail: dobor@ksp.policja.gov.pl
      Polska
      https://www.infopraca.pl/praca/inspektor/warszawa/17842601
    powrót
    Dodane: 20.03.2024