info@pracawenergetyce.pl
  • Szczegóły ogłoszenia

  • Oferta pracy NR: 5488

    naczelnik wydziału

    Pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
    Miejsce pracy: Warszawa, Mazowieckie

    Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii w Warszawie

    Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

    naczelnik wydziału w Wydziale Eksploatacji w Departamencie Bezpieczeństwa i Obsługi Administracyjnej


    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

    • zarządza podległą komórką organizacyjną: planuje zadania; określa niezbędne zasoby; sprawuje kontrolę zarządczą; wnioskuje/ podejmuje decyzje kadrowe; przydziela zadania do realizacji; zapewnia przepływ informacji niezbędnych do realizacji celów/ zadań; wspiera pracowników w realizacji celów/ zadań; monitoruje wykonanie zadań; dokonuje bieżącej i okresowej oceny podległych pracowników; identyfikuje potrzeby szkoleniowe; wdraża nowozatrudnionych pracowników; rozwiązuje konflikty; motywuje pracowników
    • planuje inwestycje i remonty nieruchomości będących w trwałym zarządzie Ministerstwa: analizuje potrzeby w zakresie inwestycji i prac remontowych z uwzględnieniem konieczności dostosowania obiektów do wymogów prawa; ustala kolejność i zakres wykonywanych prac inwestycyjno-remontowych; bierze udział w tworzeniu planów zadań inwestycyjnych
    • przygotowuje i realizuje inwestycje i remonty: formułuje i przedstawia rekomendacje stanowiące podstawę do podjęcia decyzji w zakresie natychmiastowego podjęcia prac remontowo-inwestycyjnych; zleca podmiotom zewnętrznym lub opracowuje we własnym zakresie dokumentacje techniczne, programy funkcjonalno-użytkowe, dokumentacje kosztorysowe; zapewnia właściwy nadzór nad realizacją inwestycji poprzez powierzanie nadzoru inwestorskiego lub autorskiego podmiotom posiadającym uprawnienia w danej branży budowlanej; występuje o pozwolenia, opinie, zgody administracyjne lub techniczne; prowadzi nadzór inwestorski lub autorski nad realizacją inwestycji; kompletuje i przechowuje właściwą dokumentację powykonawczą przeprowadzanych inwestycji i remontów; proponuje rozwiązania techniczne i prawno-organizacyjne dotyczące zadań remontowych i inwestycyjnych; organizuje remonty realizowane przez podmioty zewnętrzne; monitoruje realizację prac remontowych i inwestycyjnych (bierze udział w spotkaniach roboczych z wykonawcą, dokumentuje uzgodnienia, weryfikuje harmonogramy)
    • sprawuje w ramach Ministerstwa trwały zarząd nieruchomościami Skarbu Państwa: przygotowuje dokumentację niezbędną do uzyskania zgody ministra właściwego ds. skarbu państwa na najem lub użyczenie powierzchni podmiotom zewnętrznym; sporządza i uzgadnia dokumentację związaną z najmem i użyczaniem powierzchni podmiotom zewnętrznym w obiektach Ministerstwa (np. umów, aneksów, rozliczeń, etc.); przygotowuje sprawozdania dotyczące wykorzystania nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie Ministerstwa
    • bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej: przeprowadza rozeznanie rynku; szacuje wartość zamówienia; sporządza opis przedmiotu zamówienia; opracowuje projekt umowy; uczestniczy w postępowaniach jako członek komisji przetargowej; opiniuje dokumentację; nadzoruje wykonanie umowy; przeprowadza odbiór przedmiotu umowy
    • administruje kosztami bieżącego zarządu nieruchomościami: sporządza analizy wykorzystania i kosztów utrzymania nieruchomości Ministerstwa


    Warunki pracy

    Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań



    • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe

    • zagrożenie korupcją

    • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz


    Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



    • budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych; wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości; w budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm); w budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych

    • praca w pokoju wieloosobowym

    • praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner



    Inne informacje:

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
    - pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.

    • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

    • Oświadczenia złóż zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/pracuj-z-nami

    • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.

    • Złóż dokumenty w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

    • Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.

    • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prześlij kopię potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe.

    • W swoim cv podaj numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. Jeśli Twoja aplikacja spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.

    • Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzamy na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”.

    • Kontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne.

    • Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zakwalifikowani z przyczyn formalnych oraz którym nie zaproponujemy zatrudnienia w danym naborze, zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.

    • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

    • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.



    Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


    niezbędne

    wykształcenie: wyższe

    doświadczenie zawodowe/staż pracy

    co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
    w zakresie organizacji robót budowlanych, w tym 1 rok w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz 1 rok na stanowisku samodzielnym lub w kierowaniu zespołem

    pozostałe wymagania niezbędne:

    • znajomość ustawy Prawo budowlane
    • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
    • znajomość ustawy o finansach publicznych
    • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
    • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
    • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, rzetelność, komunikacja
    • myślenie analityczne
    • zarządzanie ludźmi
    • podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
    • Posiadanie obywatelstwa polskiego
    • Korzystanie z pełni praw publicznych
    • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


    wymagania dodatkowe



      Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

      • CV i list motywacyjny
      • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
      • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
      • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
      • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
      • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

      Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

    • Dokumenty należy złożyć do: 2021-05-05
      Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
      Miejsce składania dokumentów:
      Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii
      Biuro Dyrektora Generalnego
      Plac Trzech Krzyży 3/5
      00-507 Warszawa
      z dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: DBA_49

      Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
      (dokumenty można przynieść lub wysłać)

      Aplikacje można również składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@mrpit.gov.pl
      z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule wiadomości: DBA_49
      Polska
      https://www.infopraca.pl/praca/naczelnik-wydzialu/warszawa/17272307
    powrót
    Dodane: 15.04.2021